Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J68a59r24a 33R16a25n86k

31. 3. 2015 4:07

Po precteni Bromfieldfa a jeho "The rains came" jsem se v roce 1984 vydala sama, bez vedomi rodicu, ti mysleli, ze mam letenku pouze na Sri Lanku a Indii, ale byla jsem pres 3 mesice pryc a vzala jsem kus Pakistanu, hranici do Indie jsem prekrocila kousek od Amritsaru, mela jsem asi stesti, stale se ke mne nekdo i pridaval, par dnu s novinarem z Luxemburku, pak dve Nemky, ale precetla jsem si o zemi dost, abych vedela, co mne ceka, navic se svycarskym pasem se clovek citi jistejsi. Vim, ze uz tam nikdy nemusim, ale v te same dobe jsem mohla skoncit spatne i v Indii.

Nelibi se mi pouze, jakym zpusobem to prezident rekl (nema dost starosti, koho ohnout doma pres koleno?), jinde by prezident rekl svemu Ovcackovi: poslete tam kartu s "Vitejte doma" a kytici pampelisek, ale ne....on uz jinak nemuze....

2 0
možnosti

Možná měly štěstí, že neseděly zrovna v hospodě v Uherskym Brodě...

5 0
možnosti

Pane Kuchynko, prostá otázka. Vy byste tam jel?

0 1
možnosti
Foto

Pane Chlumský prostá odpověď ... přečtěte si to :-) Ale o tom to navíc není ...

1 0
možnosti

Přečetl jsem si váš blog ještě jednou a musím ještě více než napoprvé konstatovat, že píšete děsné nesmysly.

Nelze prostě srovnávat smůlu při zcela normální situaci, jako je jízda madridským metrem nebo cestování letadlem, u kterého nikdo nemůže předem vědět, že kopilot je blázen, s cestováním do oblasti, kde se rizikové situace dají předpokládat.

Nevěčřím, že byste byl zad až tak velký hlupák, abyste ten rozdíl nechápal. Mnohem pravděpodobnějším shledávám, ž ejste demagog, který si nejprve vytkne závěr, ke kterému chce dojít, a tomu závěru potom na míru překrucuje fakta. Sám moc dobře víte, že píšete nesmysly.

2 1
možnosti
Foto

Přesně o Vašem uvažování blog je .. gratuluji.

1 0
možnosti

Nezlobte se, ale když píšete například o organizaci Lékaři bez hranic, tak je mimo logiku, abyste ji srovnával s těmito dívkami.

Nejde jenom o to, jak nebezpečnou činnost člověk provádíd dnebo do jak nebezpečné oblasti jde nebo jede, ale i o to, za jakým je to účelem.

Je něco jiného, jestliže někdo do nějaké rizikové oblasti jede za nějakým vyšším cílem, navíc organizovaně s nějakou oficiální skupinou, nebo když tam jede na soukromou dovolenou.

4 2
možnosti
Foto

Přesně o Vašem uvažování blog je .. gratuluji.!!

1 0
možnosti

Já si myslím, že celá dnešní mladá generace je jako utržená ze řetězu. Jenom u nás na silnicích co zahyne mladých, když si koupí silné auto a pak jezdí jako šílenci. Není týdne, aby nebyl smrťák s osobou pod 30 let. A ty holky taky riskovaly, tak se jim to vymstilo. Nakonec měli velké štěstí a Zeman má pravdu, že zaměstnaly plno státních zaměstnanců i ostaních lidí a přidělali mnoha lidem velké starosti.

0 4
možnosti

J39a70r55a 95R10a69n49k

31. 3. 2015 4:11

Sveho casu jeli Clinton a  Carter kamsi (Clinton do KLDR), vytahnout par nestastnych holek a nikdo nejecel, kolik to stalo....naopak.....

Zajima nekoho, kolik budou stat ty lukulske hody v Moskve;-)?

2 0
možnosti
Foto

Ono jde o míru rizika. Srovnávat let s Germanwings s Balúčistánem je podpásovka a argumentační faul :-P

3 0
možnosti

V Balúčistánu došlo ke změně situace a tyhle holky byly první, na kom se to projevilo. Po dalším únosu cizinců (tuším Holanďanů) bylo vydáno oficiální varování, ale do té doby to nebylo na pět hvězdiček. Navíc se cestovatelky chovaly dost zodpovědně. Prostě si vytáhly Smolíka.

3 0
možnosti

A29d14a12m 48S16t37a98v38a

30. 3. 2015 22:36

"....Miloš by je ohnul přes koleno...":....a zase má pravdu! Dobře by udělal. A to ho zrovna rád nemám....

5 2
možnosti

J19a83r81a 67R17a23n93k

31. 3. 2015 4:12

A co by udelal s Kacenkou?;-)

1 0
možnosti

Dobrý večer. Byť mám prezidenta Zemana velmi ráda, v tomto vnímám situaci stejně, jako Vy. Děkuji za blogR^;-).

2 4
možnosti
Foto

Díky. Já pana Zemana sice asi i tak rád mít nebudu, ale na druhé straně i pozitivní na něm najdu. Proto jsem rád. že jeho přívrženec umí říci, že v něčem nesouhlasí. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1135x
Pavel, táta, manžel (někdy dobrý), introvertní cholerik :-)

musicdanny.cz